En syndig weekend

Efter en syndig weekend med god mad, fyldig chokolade og lækre cocktails er jeg mæt af gode oplevelser…men jeg bliver vist aldrig for mæt til at opleve mere.

Min weekend stod på hygge med dejlige veninder, der blev overrasket med en en lille tur forbi årets chokoladefestival arrangeret af Chokoladeselskabt. Som ved det seneste arrangement i Aarhus bød også denne chokolademesse på mange spændende oplevelser med chokolade. Det store hit var for mit vedkommende chokoladeis fra Ismageriet. En cremet, ikke for sød men heller ikke for bitter is, der nærmest er en form for kold chokolademousse fyldt på vaffel. Det var simpelthen bare lækkert. Udbuddet af chokolade og udstillere ved denne chokoladefestival er større end i Aarhus. Til gengæld er der også mange flere besøgende, så man skal væbne sig med tålmodighed. Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg helt glemte at smage bacon/tomat chokolade, som jeg havde hørt om inden festivallen. Den må jeg vist prøve at opstøve på et senere tidspunkt.

Har du lyst til flere chokoladebilleder, kan du se mere på min facebookgruppe.

Bodega på Nørrebro er efterhånden ved at være mit stam spisested, når jeg lægger vejen forbi København. Endnu en gang fik vi serveret lækker mad og aftenen bød på gode cocktails og en hyggelig stemning.

Råmarineret Victoria bars.

Svinekotelet med grønsagsgratin.

Crème brûlée med lakrids, tuille og røde bær.

Dette indlæg blev udgivet i Chokolade, Madoplevelser og Messer og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar